Jak zwrócić lub wymienić przedmiot w Majstersztyki.pl ?
Jeśli musisz zwrócić lub wymienić przedmiot, sprzedawca, od którego kupiłeś zamówienie, jest najlepszą osobą, która może Ci pomóc. Każdy sprzedawca w Majstersztyki.pl zarządza własnymi zamówieniami i podejmuje decyzje dotyczące anulowania, zwrotu pieniędzy i zwrotów.
Sprzedawcy nie są zobowiązani do przyjmowania zwrotów, wymiany ani zapewniania zwrotu pieniędzy, chyba że określili je w zasadach ich butiku. Przejdź do strony głównej butiku i kliknij poszczególne zakładki, aby zapoznać się z regulaminem sprzedawcy.
Jeśli sprzedawca zgodzi się przyjąć ten zwrot, przed zwróceniem przedmiotu uzgodnij szczegóły w korespondencji ze sprzedawcą.
Jeśli sprzedawca nie zezwala na zwrot pieniędzy lub zwrotów, możesz otworzyć sprawę pisząc wiadomość na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. .
Sprawy można otworzyć, jeśli:
- Nigdy nie otrzymałeś swojego zamówienia
- Twoje zamówienie nie było zgodne z opisem na Majstersztyki.pl